Dyson 100 dagen campagne

Dyson V10 100 dagen



Leer meer over uw Dyson V10 snoerloze stofzuiger Omruiling toestel

  1. Beschrijving: Probeer de nieuwe snoerloze Dyson technologie gedurende 100 dagen. Niet tevreden? Dan ruilen we het toestel om voor een Dyson Cinetic stofzuiger met snoer uit een vergelijkbare prijsklasse.

    De volgende voorwaarden zijn van toepassing.
  2. Periode: Aanbieding is geldig voor elk van de tot de promotie behorende producten aangegeven in sectie d), met een factuur datum tussen 01-08-2018 en 04-11-2018.

  3. Recht op deelname: Deze aanbieding is geldig wanneer u *geselecteerde snoerloze Dyson toestellen aankoopt die tot de V10-reeks behoren.

    Deelnemers moeten 18 jaar of ouder zijn en hun vaste woonplaats in België, Nederland of Luxemburg hebben. Deze aanbieding kan één keer per persoon worden gebruikt en alleen indien de aankoop van het geselecteerde snoerloze Dyson Cord Free-toestel in België, Nederland of Luxemburg heeft plaatsgevonden. Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of promoties.

    Om van de promotie te kunnen genieten, moet u een geselecteerd Dyson nieuw snoerloos ‘Cord Free’-product hebben gekocht, rechtstreeks van Dyson of van een van onze geselecteerde partners in België, Nederland of Luxemburg gedurende de campagneperiode en geregistreerd binnen de 100 dagen na de aankoopdatum. U kunt om een omruiling vragen binnen en niet later dan 100 dagen na de factuur datum.

  4. Dyson toestellen: De promotie geldt alleen op de geselecteerde snoerloze Dyson ‘Cord Free’-toestellen die in de onderstaande lijst zijn opgenomen.

    Dyson producten SKU EAN
    Dyson v10 Motorhead 230309-01 5025155034811
    Dyson v10 Fluffy 247637-01 5025155034873
    Dyson v10 Absolute 226397-01 5025155034095

  5. Teruggave/ omruiling: De consument die zijn product binnen de 100 dagen na aankoop heeft geregistreerd, heeft het recht aan deze campagne deel te nemen. De consument kan zijn aanvraag dan binnen de 100 dagen na de aankoopdatum indienen.

    Aanvragen kunnen worden ingediend via:
    https://dyson-cyclone-v10-promotion.sales-promotions.com/?country_promotion=20000080&lng=nl

    Om ontvankelijk te zijn, zijn de volgende elementen vereist bij de aanvraag:
    • Aankoopbewijs
    • Aankoopdatum
    • Serienummer

    Dyson zal 4 werkdagen nodig hebben om de aanvraag te beoordelen. Bij aanvaarding zal de consument via e-mail een omruilbon ontvangen om zijn aan de promotie deelnemend snoerloos V10 ‘Cord Free’- toestel om te wisselen. Het toestel moet binnen de 7 dagen na ontvangst van het retourticket worden teruggestuurd naar het teruggave punt.

    Het toestel wordt bij ontvangst nagekeken. Alleen toestellen die werken en volledig zijn met alle accessoires zullen recht geven op de omwisseling. Zodra het toestel is nagekeken, zal Dyson een van de onderstaande toestellen bestellen.

    Dyson producten Vervangend product met snoer
    Dyson v10 Motorhead Dyson Cinetic Big Ball AnimalPro 2
    Dyson v10 Fluffy Dyson Cinetic Big Ball AnimalPro 2
    Dyson v10 Absolute Dyson Cinetic Big Ball AnimalPro 2

    De consument heeft nog steeds de optie om de terugbetaling van zijn aankoop te krijgen op basis van het beleid van de handelaar en de wet. Aankopen op Dyson.be of Dyson.nl behouden het recht op terugbetaling binnen de 30 dagen. De campagne geeft geen recht op terugbetaling na de standaardtermijn. Er is geen recht op terugbetaling voor de vervangende toestellen met snoer die ter omruiling worden geleverd voor het oorspronkelijk aangekochte snoerloze ‘Cord Free’-toestel.

  6. Uitsluiting: Dealers, verkopers, hun werknemers en familieleden, en werknemers van Dyson en hun familieleden worden allen uitgesloten om aan deze promotie deel te nemen. Noch kleinhandelaars, noch verdelers worden toegestaan om in naam van hun klanten deel te nemen. De verzending van het nieuwe toestel met snoer is onderworpen aan het nazicht van het teruggebrachte snoerloze toestel op het vlak van werking en volledigheid. Dyson heeft het recht om de omruiling van het toestel te verwerpen indien het snoerloze ‘Cord Free’- toestel niet volledig is terugbezorgd.

  7. Bevestiging: Door aan deze promotie deel te nemen, bevestigt u dat u de hierboven beschreven voorwaarden aanvaardt.

  8. Voorbehoud: Dyson behoudt zich het recht voor om onvolledige, onjuiste, gewijzigde of onwettige aanvragen niet te verwerken. Dyson behoudt zich alle rechten voor in geval van misbruik van deze aanbieding. Elke vraag met betrekking tot de actie kan gesteld worden van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 14u via de Dyson helpdesk Nederland 0800 020 62 03 & België 0800 39208. Via e-mail help@dyson.nl of help@dyson.be.

FAQ - Veelgestelde vragen

  1. Wanneer loopt de actie?
    De actie loopt van 1 augustus tot 4 november. De consument mag binnen de 100 dagen vanaf de factuurdatum een aanvraag tot omruiling indienen. Aanvragen tot omruiling kunnen NIET worden ingediend indien ze meer dan 100 dagen na de factuurdatum worden aangemaakt.

  2. Waar vind ik de voorwaarden?
    www.dyson.nl/100days

  3. Welke Dyson-producten maken deel uit van de actie?
    Dyson producten SKU EAN
    Dyson v10 Motorhead 230309-01 5025155034811
    Dyson v10 Fluffy 247637-01 5025155034873
    Dyson v10 Absolute 226397-01 5025155034095

  4. Wat zijn de vervangende producten met snoer?
    Dyson producten Vervangend product met snoer
    Dyson v10 Motorhead 228409-01 - Dyson Cinetic Big Ball AnimalPro 2
    Dyson v10 Fluffy 228409-01 - Dyson Cinetic Big Ball AnimalPro 2
    Dyson v10 Absolute 228409-01 - Dyson Cinetic Big Ball AnimalPro 2

  5. Mag ik het product naar mijn winkel terugbrengen om het om te ruilen?
    Nee, het omruilprogramma loopt via Dyson en niet via de kleinhandelaar.

  6. Kan ik binnen de 100 dagen ook mijn geld terugkrijgen?
    Nee, dit programma staat alleen omruiling toe. Dit verandert niets aan het terugbetalingsbeleid van onlinewinkels.

  7. Ik heb mijn V10 via Dyson.nl of Dyson.be gekocht. Behoud ik mijn recht op gewaarborgde terugbetaling binnen 30 dagen?
    Ja, er verandert niets aan het terugbetalingsbeleid. Bij aankoop via Dyson.nl of Dyson.be, behoudt de consument het recht om het product terug te brengen tegen terugbetaling. Dit is niet het geval na 30 dagen.

FAQ - De aanvraag tot omruiling

  1. Waar kan ik een aanvraag tot omruiling indienen?
    https://dyson-cyclone-v10-promotion.sales-promotions.com/?country_promotion=20000080&lng=nl

  2. Welke gegevens heb ik nodig om de aanvraag tot omruiling in te vullen?
    1. Contactgegevens (voornaam, naam, adres)
    2. Serienummer van de Dyson Cyclone V10
    3. Foto van het serienummer
    4. Foto van de factuur
    5. Factuurdatum

  3. Hoe kan ik de status van mijn aanvraag tot omruiling nakijken?
    Zodra het aanvraagformulier is ingevuld, krijgt de consument een logincode om de status van zijn aanvraag tot omruiling via dezelfde webpagina na te kijken.

  4. Hoe kan ik contact opnemen met Dyson voor meer informatie?
    De consument kan een e-mail zenden aan: help@dyson.nl of help@dyson.be. De consument kan er ook voor kiezen om de Dyson helpdesk te bellen op 0800 020 62 03 (NL), 0800 39208 (BE) ma. tot vr. 8 tot 20u en op zat. van 9 tot 14u.

  5. Word ik op de hoogte gehouden als mijn aanvraag tot omruiling goed is verlopen?
    Ja, de consument wordt via e-mail geïnformeerd zodra zijn aanvraag tot omruiling al dan niet is aanvaard. Dit gebeurt binnen de week na het indienen van de aanvraag tot omruiling.

  6. Mijn aanvraag tot omruiling is verworpen. Waarom?
    De aanvraag tot omruiling kan om verschillende redenen zijn geweigerd. Dit kunnen de voornaamste redenen zijn:
    1. Het product maakt geen deel uit van de actie
    2. Het product is buiten de actieperiode aangekocht
    3. Het product is in een ander land aangekocht

  7. Wat gebeurt er als de aanvraag tot omruiling is goedgekeurd?
    Alle informatie wordt met onze logistieke partner gedeeld en het omruilproces wordt gestart. De consument ontvangt een bon om de Dyson V10 af te geven bij het dichtstbijzijnde verzamelpunt binnen de 5 dagen na de ontvangst van de bon.

  8. Wat gebeurt er als ik het product niet binnen de 7 werkdagen inlever?
    Indien het product niet binnen de 7 werkdagen is ingeleverd, annuleert Dyson de aanvraag tot omruiling en zet Dyson het omruilproces stop.

  9. Wat gebeurt er met het teruggebrachte product?
    Na ontvangst wordt de teruggebrachte Dyson v10 nagekeken op volledigheid en het serienummer wordt gecontroleerd.

  10. Wat als het product niet volledig is?
    Dyson aanvaardt alleen volledige producten. Indien het product onvolledig of sterk beschadigd is, zal Dyson het naar de consument terugzenden en zal de aanvraag tot omruiling niet worden voortgezet.

  11. Wat als de terugzending in orde is?
    Dyson zal het vervangende product rechtstreeks naar uw adres verzenden