Navigatie overslaan
Je voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).
Dyson Airwrap ™ haarstylers, Dyson Supersonic ™ haardrogers en Dyson Corrale ™ stijltangen

Ontdek Dyson-haarstyling

Minder afhankelijk van hitte, om het haar te helpen beschermen tegen beschadiging door hoge temperaturen.

2 of 5 jaar garantie

Jouw Dyson-garantie

We blijven voor onze apparaten zorgen, ook nadat ze zijn verkocht. We bieden vijf jaar garantie op onderdelen van en arbeid aan onze sledestofzuigers, en twee jaar op snoerloze apparaten, föhns, luchtreinigers, ventilatoren en verwarmingsventilatoren.

Als je iets koopt via de Dyson webshop, kun je ervoor kiezen om jouw garantie automatisch te registreren, zodat je verder geen formulieren meer hoeft in te vullen. 

Gratis bezorging en retour

Gratis bezorging

Alle bestellingen worden gratis geleverd.

Houd er rekening mee dat reserveonderdelen en accessoires apart worden verstuurd en binnen 3-5 dagen worden bezorgd.

Mogelijke bezorgingstijden

Bestellingen die op werkdagen (maandag tot en met donderdag) vóór 12:00 zijn geplaatst, worden de volgende werkdag geleverd. Bestellingen in het weekend en op werkdagen na 12:00, worden binnen twee dagen geleverd.

Let op: Vanwege de huidige omstandigheden kan het iets langer duren voordat je de bestelling ontvangt. We streven ernaar de volgende dag te leveren, wegens drukte kan dit tot 3 werkdagen duren.

Gratis retour

Als je om een of andere reden het apparaat wilt retourneren, kun je het binnen 30 dagen nadat je het apparaat hebt ontvangen retourneren. Zonder bijkomende kosten.

30 dagen bedenktijd

Niet tevreden, geld terug.

Bevalt het product niet, dan heb je 30 dagen de tijd om het product te retourneren.

Hoe kan ik het product retourneren?

Om de producten te retourneren, zul je ons na ontvangst van alle artikelen, de producten binnen 30 dagen met het bijgeleverde retourformulier en retourlabel terugsturen. 

In hoeverre mag ik het product testen om te besluiten of ik tevreden ben of dat ik het product wil retourneren?

Wanneer je een artikel koopt via de Dyson webshop, mag je het product thuis testen, zodat je de kenmerken en werking ervan kunt beoordelen. Bijvoorbeeld in het geval van een stofzuiger: je mag de stofzuiger inschakelen en testen op een deel van je huis om te zien of de zuigkracht voldoende is.

Als je echter besluit de machine in gebruik te nemen en je hele huis hiermee een paar dagen lang volledig schoon te maken, wordt dit niet langer als een test beschouwd. Als je na dergelijk gebruik toch besluit het product te retourneren binnen de bedenktijd van 30 dagen, kan Dyson een vergoeding vragen voor de waardevermindering van het product veroorzaakt door jouw extensieve gebruik dat redelijkerwijs niet nodig was om het product te kunnen beoordelen. 

Beste prijsgarantie

Dyson Prijsgarantie

Onze prijzen worden dagelijks gecontroleerd en gematcht. Je kunt erop vertrouwen dat Dyson.nl de beste prijs aanbiedt.
Als je binnen 7 dagen na aankoop hetzelfde model vindt dat door Coolblue, Bol.com, Krefel, Media Markt, HiFi of iBood voor een lagere prijs is geadverteerd, betalen we het verschil terug. Neem dan contact op met onze klantenservice op 0800-39208. 

  • Het product moet exact hetzelfde model zijn als op Dyson.be en op voorraad zijn bij één van de in aanmerking komende retailers.

  • Bewijs van de geadverteerde prijs door een gekwalificeerde Nederlandse retailer is vereist.

  • De volgende retailers komen in aanmerking: Media Markt, BCC, Coolblue, Bol.com (m.u.v. Dyson producten die niet rechtstreeks door Bol.com worden verkocht maar door een Plaza partner) en HiFi of iBood.

  • De prijsgarantie is niet van toepassing als jouw aankoop deel uitmaakt van een set dat ook afzonderlijk tegen de volledige prijs kan worden gekocht.

  • Restituties worden binnen 10 werkdagen verwerkt door onze klantenservice.

  • Het geadverteerde product moet nieuw zijn en in de originele verpakking. Belofte is niet van toepassing als het product is gereviseerd, opgeknapt, gebruikt, beschadigd, geretourneerd, in een open doos of een demonstratieproduct.

  • Dyson prijsgarantie is niet geldig op handdrogers, onderdelen en accessoires.

Ontdek de Dyson-haarstylingstechnologie

Dyson Corrale™ stijltang

Verbeterde styling. 50% minder schade.¹
Met of zonder snoer.

Dyson Airwrap™ multistyler

Krullen. Golven. Glad maken. Drogen.
Zonder extreme hitte.

Dyson Supersonic™ föhn

Snel drogen. Zonder extreme hitte.
Ontworpen voor verschillende haartypen.

Dyson Supersonic™ föhn Professional Editie

Opnieuw ontworpen voor professionele stylisten.

  • 1 Thermische schade gemeten door haarsterkte, bij het creëren van een gelijkwaardige haarstijl. Getest met flexibele versus onbuigzame platen.

Ontdek de haarstyling accessoires van Dyson

Opzetstukken voor Dyson Supersonic™ föhn

Opzetstukken voor het drogen en stylen van verschillende haartypes.

Opzetstukken voor Dyson Airwrap™ multistyler

Opzetstukken om haar te stylen zonder extreem hoge temperaturen.

 The selection of Dyson professional hair care machines

Ontdek Dyson-haarstyling voor salons en stylisten

  • 1 Thermische schade gemeten door haarsterkte, bij het creëren van een gelijkwaardige haarstijl. Getest met flexibele versus onbuigzame platen.

Koop bij Dyson

Dyson-prijsgarantie

Dyson Prijsgarantie

Onze prijzen worden dagelijks gecontroleerd en gematcht. Je kunt erop vertrouwen dat Dyson.nl de beste prijs aanbiedt.
Als je binnen 7 dagen na aankoop hetzelfde model vindt dat door Coolblue, Bol.com, BCC, Media Markt of iBood voor een lagere prijs is geadverteerd, betalen we het verschil terug. Neem dan contact op met onze klantenservice op 0800-0206203. 

  • Het product moet exact hetzelfde model zijn als op Dyson.nl en op voorraad zijn bij één van de in aanmerking komende retailers.

  • Bewijs van de geadverteerde prijs door een gekwalificeerde Nederlandse retailer is vereist.

  • De volgende retailers komen in aanmerking: Media Markt, BCC, Coolblue en Bol.com (m.u.v. Dyson producten die niet rechtstreeks door Bol.com worden verkocht maar door een Plaza partner) en iBood.

  • De prijsgarantie is niet van toepassing als jouw aankoop deel uitmaakt van een set dat ook afzonderlijk tegen de volledige prijs kan worden gekocht.

  • Restituties worden binnen 10 werkdagen verwerkt door onze klantenservice.

  • Het geadverteerde product moet nieuw zijn en in de originele verpakking. Belofte is niet van toepassing als het product is gereviseerd, opgeknapt, gebruikt, beschadigd, geretourneerd, in een open doos of een demonstratieproduct.

  • Dyson prijsgarantie is niet geldig op handdrogers, onderdelen en accessoires.

Gratis bezorging en retour

Gratis bezorging

Alle bestellingen worden gratis geleverd.

Houd er rekening mee dat reserveonderdelen en accessoires apart worden verstuurd en binnen 3-5 dagen worden bezorgd.

Mogelijke bezorgingstijden

Bestellingen die op werkdagen (maandag tot en met donderdag) vóór 12:00 zijn geplaatst, worden de volgende werkdag geleverd. Bestellingen in het weekend en op werkdagen na 12:00, worden binnen twee dagen geleverd.

Let op: Vanwege de huidige omstandigheden kan het iets langer duren voordat je de bestelling ontvangt. We streven ernaar de volgende dag te leveren, wegens drukte kan dit tot 3 werkdagen duren.

Gratis retour

Als je om een of andere reden het apparaat wilt retourneren, kun je het binnen 30 dagen nadat je het apparaat hebt ontvangen retourneren. Zonder bijkomende kosten.

30 dagen bedenktijd

Niet tevreden, geld terug.

Bevalt het product niet, dan heb je 30 dagen de tijd om het product te retourneren.

Hoe kan ik het product retourneren?

Om de producten te retourneren, zul je ons na ontvangst van alle artikelen, de producten binnen 30 dagen met het bijgeleverde retourformulier en retourlabel terugsturen. 

In hoeverre mag ik het product testen om te besluiten of ik tevreden ben of dat ik het product wil retourneren?

Wanneer je een artikel koopt via de Dyson webshop, mag je het product thuis testen, zodat je de kenmerken en werking ervan kunt beoordelen. Bijvoorbeeld in het geval van een stofzuiger: je mag de stofzuiger inschakelen en testen op een deel van je huis om te zien of de zuigkracht voldoende is.

Als je echter besluit de machine in gebruik te nemen en je hele huis hiermee een paar dagen lang volledig schoon te maken, wordt dit niet langer als een test beschouwd. Als je na dergelijk gebruik toch besluit het product te retourneren binnen de bedenktijd van 30 dagen, kan Dyson een vergoeding vragen voor de waardevermindering van het product veroorzaakt door jouw extensieve gebruik dat redelijkerwijs niet nodig was om het product te kunnen beoordelen. 

Betaal achteraf

Achteraf betalen

Betaal achteraf via onze betalingspartner Klarna. Eerst proberen en daarna pas betalen. 

Je ontvangt achteraf een factuur die je binnen 30 dagen kunt voldoen.

Je vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna.
Om je de betalingsmogelijkheden van Klarna aan te bieden, geven wij Klarna bepaalde persoonlijke gegevens, zoals contactgegevens en bestelgegevens, door aan Klarna om te beoordelen of je in aanmerking komt voor hun betalingsopties en om de betalingsopties voor je aan te passen.
Je persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en in overeenstemming met het privacy beleid van Klarna.