Navigatie overslaan
Je voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).
Dyson Supersonic™ föhn en Dyson Airwrap™ styler

Stijlvolle accessoires voor uw Dyson haarstylings technologie

Dyson-prijsgarantie

Dyson Prijsgarantie

Onze prijzen worden dagelijks gecontroleerd en gematcht. U kunt erop vertrouwen dat Dyson.nl de beste prijs aanbiedt.
Als u binnen 7 dagen na aankoop hetzelfde model vindt dat door Coolblue, Bol.com of Media Markt voor een lagere prijs is geadverteerd, betalen we het verschil terug. Neem dan contact op met onze klantenservice op 0800-0206203. 

  • Het product moet exact hetzelfde model zijn als op Dyson.nl en op voorraad zijn bij één van de in aanmerking komende retailers.

  • Bewijs van de geadverteerde prijs door een gekwalificeerde Nederlandse retailer is vereist.

  • De volgende retailers komen in aanmerking: Media Markt, BCC, Coolblue en Bol.com (m.u.v. Dyson producten die niet rechstreeks door Bol.com worden verkocht maar door een Plaza partners).

  • De prijsgarantie is niet van toepassing als uw aankoop deel uitmaakt van een set dat ook afzonderlijk tegen de volledige prijs kan worden gekocht.

  • Restituties worden binnen 10 werkdagen verwerkt door onze klantenservice.

  • Het geadverteerde product moet nieuw zijn en in de originele verpakking. Belofte is niet van toepassing als het product is gereviseerd, opgeknapt, gebruikt, beschadigd, geretourneerd, in een open doos of een demonstratieproduct.

  • Dyson prijsgarantie is niet geldig op handdrogers, onderdelen en accessoires.

Gratis bezorging en retour

Gratis bezorging

Alle bestellingen worden gratis geleverd.

Mogelijke bezorgingstijden

Bestellingen die op werkdagen (maandag tot en met donderdag) voor 12:00 zijn geplaatst, worden de volgende dag geleverd. Bestellingen in het weekend en op werkdagen na 12:00, worden binnen twee dagen geleverd. Verder kunt u kiezen op welke dag uw bestelling zal worden geleverd.

Click & Collect

We bezorgen het apparaat op de door jouw gekozen afhaallocatie bij je in de buurt.

Gratis retour

Als je om een of andere reden het apparaat moet retourneren, halen wij het op op een tijdstip dat jouw uitkomt – binnen 30 dagen nadat je het apparaat hebt ontvangen. Geen bijkomende kosten.

Houd er rekening mee dat reserveonderdelen en accessoires apart worden verstuurd en binnen 3-5 dagen worden bezorgd.

30 dagen bedenktijd

Niet tevreden. Geld terug.

Bevalt het product niet, dan heeft u 30 dagen de tijd om het product te retourneren.

Hoe kan ik het product retourneren?

Om de producten te retourneren, moet u ons na ontvangst van alle artikelen, de producten binnen 30 dagen met het bijgeleverde retourformulier en retourlabel terugsturen. 

In hoeverre mag ik het product testen om te besluiten of ik revreden ben of dat ik het product wil retourneren?

Wanneer u een artikel koopt via de Dyson webshop, mag u het product thuis testen, zodat u de kenmerken en werking ervan kunt beoordelen. Bijvoorbeeld in het geval van een stofzuiger: u mag de stofzuiger inschakelen en testen op een deel van uw huis om te zien of de zuigkracht voldoende is voor u.

Als u echter besluit de machine in gebruik te nemen en uw hele huis hiermee een paar dagen lang volledig schoon te maken, wordt dit niet langer als een test beschouwd. Als u na dergelijk gebruik toch besluit het product te retourneren binnen de bedenktijd van 30 dagen, kan Dyson een vergoeding vragen voor de waardevermindering van het product veroorzaakt door uw extensieve gebruik dat redelijkerwijs niet nodig was om het product te kunnen beoordelen. 

Betaal achteraf

Achteraf betalen

Betaal achteraf via onze betalingspartner Klarna. Eerst proberen en daarna pas betalen. 

U ontvangt achteraf een factuur die u binnen 30 dagen kunt voldoen.

U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna.
Om u de betalingsmogelijkheden van Klarna aan te bieden, geven wij Klarna bepaalde persoonlijke gegevens, zoals contactgegevens en bestelgegevens, door aan Klarna om te beoordelen of u in aanmerking komt voor hun betalingsopties en om de betalingsopties voor u aan te passen.
Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en in overeenstemming met het privacy beleid van Klarna.

Opzetstukken voor de Dyson Supersonic™ föhn

Stijlvolle opzetstukken voor uw Dyson Supersonic™ föhn. 

Opzetstukken Dyson Airwrap™ styler

Stylingopzetstukken ontworpen voor uw Dyson Airwrap™ styler.

Uitgelichte opzetstukken voor de Dyson Supersonic™ föhn

Nieuw

Opzetstuk voor zachte luchtstroom

Snel, maar voorzichtig stylen voor fijn haar en een gevoelige hoofdhuid.

Nieuw

Nieuwe opzetkam met brede tanden

Helpt natuurlijk krullend haar in model te brengen terwijl het droogt.

Nieuw

Vernieuwde stylingconcentrator

Breder en dunner ontwerp voor nauwkeurig stylen.*

Uitgelichte opzetstukken voor de Dyson Airwrap™ styler

Nieuw

Lange Airwrap™ opzetstukken van 30 mm

De lange Airwrap™ opzetstukken van 30 mm maken gebruik van het coanda-effect om volumineuze krullen of slagen te maken in langer haar.

Nieuw

Lange Airwrap™ opzetstukken van 40 mm

De bredere lange Airwrap™ opzetstukken van 40 mm maken gebruik van het coanda-effect om losse krullen of slagen te maken in langer haar.

Nieuw

Kleine zachte gladmakende borstel

De kleine gladmakende borstel is ontworpen om korter haar en pony's gemakkelijk te stylen.

Koop bij Dyson

Dyson-prijsgarantie

Dyson Prijsgarantie

Onze prijzen worden dagelijks gecontroleerd en gematcht. U kunt erop vertrouwen dat Dyson.nl de beste prijs aanbiedt.
Als u binnen 7 dagen na aankoop hetzelfde model vindt dat door Coolblue, Bol.com of Media Markt voor een lagere prijs is geadverteerd, betalen we het verschil terug. Neem dan contact op met onze klantenservice op 0800-0206203. 

  • Het product moet exact hetzelfde model zijn als op Dyson.nl en op voorraad zijn bij één van de in aanmerking komende retailers.

  • Bewijs van de geadverteerde prijs door een gekwalificeerde Nederlandse retailer is vereist.

  • De volgende retailers komen in aanmerking: Media Markt, BCC, Coolblue en Bol.com (m.u.v. Dyson producten die niet rechstreeks door Bol.com worden verkocht maar door een Plaza partners).

  • De prijsgarantie is niet van toepassing als uw aankoop deel uitmaakt van een set dat ook afzonderlijk tegen de volledige prijs kan worden gekocht.

  • Restituties worden binnen 10 werkdagen verwerkt door onze klantenservice.

  • Het geadverteerde product moet nieuw zijn en in de originele verpakking. Belofte is niet van toepassing als het product is gereviseerd, opgeknapt, gebruikt, beschadigd, geretourneerd, in een open doos of een demonstratieproduct.

  • Dyson prijsgarantie is niet geldig op handdrogers, onderdelen en accessoires.

Gratis bezorging en retour

Gratis bezorging

Alle bestellingen worden gratis geleverd.

Mogelijke bezorgingstijden

Bestellingen die op werkdagen (maandag tot en met donderdag) voor 12:00 zijn geplaatst, worden de volgende dag geleverd. Bestellingen in het weekend en op werkdagen na 12:00, worden binnen twee dagen geleverd. Verder kunt u kiezen op welke dag uw bestelling zal worden geleverd.

Click & Collect

We bezorgen het apparaat op de door jouw gekozen afhaallocatie bij je in de buurt.

Gratis retour

Als je om een of andere reden het apparaat moet retourneren, halen wij het op op een tijdstip dat jouw uitkomt – binnen 30 dagen nadat je het apparaat hebt ontvangen. Geen bijkomende kosten.

Houd er rekening mee dat reserveonderdelen en accessoires apart worden verstuurd en binnen 3-5 dagen worden bezorgd.

30 dagen bedenktijd

Niet tevreden. Geld terug.

Bevalt het product niet, dan heeft u 30 dagen de tijd om het product te retourneren.

Hoe kan ik het product retourneren?

Om de producten te retourneren, moet u ons na ontvangst van alle artikelen, de producten binnen 30 dagen met het bijgeleverde retourformulier en retourlabel terugsturen. 

In hoeverre mag ik het product testen om te besluiten of ik revreden ben of dat ik het product wil retourneren?

Wanneer u een artikel koopt via de Dyson webshop, mag u het product thuis testen, zodat u de kenmerken en werking ervan kunt beoordelen. Bijvoorbeeld in het geval van een stofzuiger: u mag de stofzuiger inschakelen en testen op een deel van uw huis om te zien of de zuigkracht voldoende is voor u.

Als u echter besluit de machine in gebruik te nemen en uw hele huis hiermee een paar dagen lang volledig schoon te maken, wordt dit niet langer als een test beschouwd. Als u na dergelijk gebruik toch besluit het product te retourneren binnen de bedenktijd van 30 dagen, kan Dyson een vergoeding vragen voor de waardevermindering van het product veroorzaakt door uw extensieve gebruik dat redelijkerwijs niet nodig was om het product te kunnen beoordelen. 

Betaal achteraf

Achteraf betalen

Betaal achteraf via onze betalingspartner Klarna. Eerst proberen en daarna pas betalen. 

U ontvangt achteraf een factuur die u binnen 30 dagen kunt voldoen.

U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna.
Om u de betalingsmogelijkheden van Klarna aan te bieden, geven wij Klarna bepaalde persoonlijke gegevens, zoals contactgegevens en bestelgegevens, door aan Klarna om te beoordelen of u in aanmerking komt voor hun betalingsopties en om de betalingsopties voor u aan te passen.
Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en in overeenstemming met het privacy beleid van Klarna.