Bestellingen die op werkdagen voor 14.00 uur zijn geplaatst, worden binnen 2 werkdagen geleverd*
Het is op dit moment erg druk bij PostNL. Daardoor kunnen pakketten langer onderweg zijn. Wanneer je bestelling het magazijn verlaat, ontvang je een bevestigingsmail met meer informatie en een e-mail van de koerier met je trackinggegevens. Als je vragen hebt, kun je onze klantenservice bereiken via WhatsApp.
Bezorging
Bezorginformatie
Als we je bestelling accepteren, streven we ernaar jouw product(en) binnen de onderstaande leveringstermijnen te bezorgen. Er is een aantal postcodes waar wij deze termijnen niet kunnen garanderen – zie 'Uitzonderingen op standaardleveringstermijnen' voor meer informatie.
Als je online koopt, kun je kiezen of je producten laat afleveren bij een ophaalpunt, of op een adres van jouw keuze binnen een bepaald tijdvenster. Als je een bezorgdatum selecteert, bieden wij je beide opties indien beschikbaar, of slechts één optie als de omstandigheden dat vereisen.
Sommige aanbiedingen en acties kunnen verschillende levertijden hebben. Deze worden in de voorwaarden bij iedere actie vermeld. Als je vragen hebt over jouw bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.
Producten zullen soms los van elkaar arriveren, maar daar hoef je geen extra bezorgkosten voor te betalen. Als je een artikel hebt besteld dat gedurende meer dan een week niet beschikbaar is, dan wordt dit, zodra het beschikbaar is, toegezonden via de door jouw gekozen methode. Is je bestelling eenmaal verzonden, dan ontvang je een e-mail.
We behouden ons het recht voor een bestelling niet te versturen als wij het adres niet veilig achten (bijv. een gemeentelijk postadres of een postbus). Mocht dit van toepassing zijn op jouw bestelling, dan brengen we je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte.
Soms worden artikelen geleverd buiten de gepubliceerde tijdvensters. Als er niemand thuis is als de koerier aanbelt, laat hij een bericht achter met instructies voor de door jouw te ondernemen acties. Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van een eventuele herlevering.
Bezorging en retouren
- Bestellingen die op werkdagen voor 14.00 uur zijn geplaatst, worden binnen 2 werkdagen geleverd.
- Bestellingen die op vrijdag na 14.00 uur of in het weekend worden geplaatst, komen de volgende dinsdag/woensdag aan.
- Wanneer je bestelling het magazijn verlaat, ontvang je een bevestigingsmail met meer informatie en een e-mail van de koerier met je trackinggegevens. Als je vragen hebt, kun je onze klantenservice bereiken via WhatsApp.
Bestellingen vanaf €25 worden gratis bezorgd. Is het totaalbedrag lager, dan zijn de verzendkosten €6.
-
-
Registreer je product
Krijg ondersteuning die speciaal op jou als eigenaar is afgestemd en meer wanneer je jouw apparaat registreert.
Retourneren
Stofzuigers, ventilatoren/luchtreinigers, haarverzorgings- en verlichtingsproducten:
- Als jouw product defect is en geretourneerd moet worden, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ben je van gedachten veranderd met betrekking tot een bestelling, dan kun je die binnen 30 dagen na ontvangst van jouw apparaat/apparaten annuleren. Wij zijn bereikbaar via de onderstaande kanalen.
- Chatbot (paarse icoon in de rechterhoek)
- Telefonisch via 0800-0206203 (gratis)