Navigatie overslaan
Je voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).
Ondersteuning-thuis-hoe-kunnen-we-helpen

Informatie over herstellingen en onderhoud

Als uw Dyson toestel niet goed werkt, bezoek dan onze Pagina voor het Oplossen van problemen waar we u wellicht verder kunnen helpen.

Overzicht

Uw Dyson toestel is ontworpen om u vele jaren uitstekende prestaties te leveren.

Als uw Dyson product niet naar verwachting werkt, bezoek dan onze online ondersteuningspagina's voor het oplossen van problemen en bestellen van  wisselstukken. Onze Dyson live chat experts staan klaar om u door het proces te begeleiden.

Als we uw Dyson toestel niet kunnen herstellen door het probleem op te lossen, zullen we een herstelling laten uitvoeren door een Dyson Service Engineer in onze werkplaats of bij u thuis.

Herstelling aan huis - uw Dyson Service Engineer neemt voor uw afspraak contact met u op om de aankomsttijd te bevestigen. Onze technicus zal uw toestel controleren en u adviseren over de benodigde maatregelen voordat er werkzaamheden worden uitgevoerd. U kunt ook een uitgebreid assortiment Dyson producten of accessoires voor uw toestel bekijken en aankopen.

Herstelling in onze werkplaats - uw Dyson toestel wordt bij u thuis door een koerier opgehaald of u krijgt een retouretiket toegezonden.  Uw toestel wordt vervolgens hersteld in onze servicewerkplaats en naar u terug verzonden. Indien alle wisselstukken voorradig zijn, duurt dit meestal 3-5 werkdagen.

Bij verdere vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

 

Openingsuren Dyson klantenservice

Maandag tot vrijdag: 8.00 - 20.00 uur

Zaterdag: 9.00 - 14.00 uur

KvK-nummer: 34111070

Btw-nummer: NL807674205B01

Tel.: 0800-39208 (gratis)

E-Mail: owner.support@support.dyson.nl

Onze servicetarieven

Herstellingen aan uw Dyson toestel binnen de garantieperiode zijn gratis. Eventuele wettelijke garantierechten blijven van toepassing.

Als uw Dyson niet langer onder garantie is, of hersteld moet worden voor schade die verder gaat dan het normale woongebruik, zijn onze servicetarieven als volgt:

Groot toestel, inclusief motor: € 125

Groot toestel, alle andere herstellingen: € 85

Draadloos inclusief batterij/hoofdbehuizing: € 125

Draadloos, alle andere herstellingen: € 85

Luchtbehandeling - kabelvervanging: € 85

Luchtbehandeling, alle andere herstellingen: € 125

Persoonlijke verzorging, oplaadbare vervangbatterij (onder garantie en minder dan 3 jaar oud): € 125

De service is inclusief werkuren en wisselstukken indien nodig (met uitzondering van extra accessoires en filters). De reparatieservice is gegarandeerd voor 12 maanden of tot de serviceondersteuning voor uw toestel eindigt – wat zich het eerst aanbiedt.

Toestellen niet inbegrepen

Let op: wij kunnen helaas niet langer service, herstelling of wisselstukken aanbieden voor alle Dyson toestellen. Als u een van onderstaande toestellen bezit, bieden wij u graag een korting op een nieuw Dyson toestel.

  • DC01, DC02, DC03, DC04, DC05, DC07, DC08, DC08T, DC11, DC15, DC16, DC18, DC20, DC21, DC22, DC25, DC26, DC26 CITY, DC30, DC31, DC34, DC35, DC43H, DC45
  • AM01, AM02, AM03, AM04
  • Dyson wasmachine

Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie over onze nieuwste modellen.

Vervangende onderdelen en accessoires

U kunt wisselstukken en accessoires voor de meeste Dyson producten kopen op onze pagina's voor Wisselstukken en Gereedschap.

Dyson biedt 12 maanden garantie op accessoires en wisselstukken.