Navigatie overslaan
Je voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).

/content/dam/contentfragment/dyson/prospect-capture/nl/nl_nl/prospect-capture-x-cat-v2

Veelgestelde vragen

Hoe gebruik je de Dyson app?

Met de Dyson app kun je je producten eenvoudig overal vandaan bedienen. Bovendien geeft de app je toegang tot deskundige content, persoonlijke ondersteuning en exclusieve aanbiedingen – allemaal op één plek.

Hoe kan ik de Dyson app bijwerken?

Voor iPhone:

1. Open de App Store.

2. Zoek naar ‘MyDyson™’.

3. Tik op ‘Werk bij’ als dit beschikbaar is.

 

Voor Android: 

1. Open de Google Play Store. 

2. Tik op het pictogram van je profiel.

3. Ga naar ‘Apps en apparaat beheren’.

4. Tik op ‘Updates’ als dit beschikbaar is.

 

Opmerking: Bij de meeste verbonden producten kun je automatische updates inschakelen in de productinstellingen.

Hoe verbind ik mijn Dyson product met de app?

Zorg dat je product aan staat en dat wifi en Bluetooth zijn ingeschakeld. Open vervolgens de Dyson app en volg de instructies op het scherm.

Om een niet-verbonden product toe te voegen aan de app voer je handmatig het serienummer in of scan je dit met de camera van je telefoon.

Hoe verwijder ik mijn Dyson product uit de app?

Om je Dyson product uit de app te verwijderen, open je de app, ga je naar ‘Productinstellingen’ en selecteer je ‘Machine verwijderen’.

Hoe kun je met de Dyson app een ventilator, luchtreiniger en verwarmingstoestel bedienen?

Met de Dyson app kun je alle soorten verbonden Dyson luchtbehandelingsapparaten bedienen, waaronder luchtreinigers en luchtreinigende (verwarmings)ventilatoren en luchtbevochtigers. Met de app kun je instellingen zoals luchtstroomsnelheid, oscillatie, automatische modus en sleeptimer op afstand aanpassen.

Hoe gebruik je de Dyson app bij een stofzuiger?

Met de app kun je je robot overal vandaan bedienen, schoonmaakbeurten plannen, de voortgang controleren en instellingen desgewenst aanpassen. Voor niet-verbonden stofzuigers en stofzuigers met dweilfunctie biedt de app toegang tot deskundige handleidingen, onderhoudstips en advies om problemen op te lossen.

Is de Dyson app beschikbaar voor iPhone?

Ja, de app is beschikbaar voor iPhone. Je kunt ’m downloaden in de App Store. 

Is de Dyson app beschikbaar voor Android-apparaten?

Ja, de Dyson app is beschikbaar voor Android-apparaten. Je kunt ’m downloaden in de Google Play Store.

Waarom maakt mijn machine geen verbinding met de Dyson app?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom de app geen verbinding maakt met je machine. De meestvoorkomende problemen zijn: wifi of Bluetooth is niet ingeschakeld, het product is niet ingeschakeld, of het product bevindt zich te ver van uw mobiele apparaat. Als deze controles het probleem niet oplossen, maak dan gebruik van ons hulpprogramma voor probleemoplossing.

Wat moet ik doen als de Dyson app geen verbinding maakt met wifi?

Zorg ervoor dat je wifinetwerk naar behoren werkt, dat je machine dicht bij je router staat en dat de router is ingeschakeld. Als het probleem zich blijft voordoen, gebruik dan ons hulpprogramma voor probleemoplossing.