Navigatie overslaan
Je voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).

Meld je aan en registreer je machine

Door een Mijn Dyson-account aan te maken en je machines te registreren, krijg je direct toegang tot handleidingen, ondersteuning op maat en meer. En het is snel en gemakkelijk. Als je al een account hebt aangemaakt, klik dan op de link 'Inloggen' aan de rechterkant van het onderstaande formulier.

Jouw machine

*Verplicht veld

Please enter you serial number
Bijv. AB1-EU-ABC1234A
Aankoopdatum
Jouw machine
Je machine is in het buitenland gekocht. Als je ondersteuning voor je machine nodig hebt, raden we je aan om de landselector van de website te wijzigen om meer accurate informatie te vinden.
2

Welk Dyson-apparaat heb je?

*Verplicht veld

Please enter you serial number
Bijv. AB1-EU-ABC1234A
Aankoopdatum

Heb je je serienummer niet bij de hand?
Geen probleem. Sla je gegevens op en activeer je garantie later.

Jouw machine
Je machine is in het buitenland gekocht. Als je ondersteuning voor je machine nodig hebt, raden we je aan om de landselector van de website te wijzigen om meer accurate informatie te vinden.

Ben je een zakelijke klant?

De Dyson-garantie

  • 'Hoe te gebruiken'-video's

    Om je te helpen uw apparaat zo efficiënt mogelijk te gebruiken. Snel en gemakkelijk.

  • Handige tips

    Herinneringen die ervoor zorgen dat jouw apparaat langer optimaal blijft werken.

  • Exclusieve voordelen voor eigenaren

    Vervroegde toegang tot previews van nieuwe Dyson-technologie, evenementen en aanbiedingen.

  • Advies van experts. 7 dagen per week.

    Gratis bellen en live chat.  Open van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur.  Zaterdag en zondag  van 9.00 - 18.00 uur.

  • Gratis onderdelen en arbeid van Dyson

    Vervanging van onderdelen en reparatie als er iets misgaat tijdens de garantieperiode.

  • Probleemloze vervanging

    Als we jouw apparaat niet kunnen repareren, vervangen we het wanneer dat onder de garantie valt.

We blijven voor onze apparaten zorgen, ook nadat ze zijn verkocht. Door de garantie te registreren, kunnen wij je een op maat gemaakte, aanvullende, directe service voor jouw apparaat bieden. Zelfs wanneer de garantie is beëindigd, staan we nog steeds voor je klaar.