Navigatie overslaan
Je voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).

Dyson ondersteuning

Een probleem oplossen, reserveonderdelen zoeken, tips van experts en gebruiksaanwijzingen lezen.

Sommige bestellingen zijn mogelijk vertraagd vanwege een IT-probleem. We werken momenteel hard om dit op te lossen en bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak. Track and Trace-meldingen worden verzonden wanneer bestellingen zijn verwerkt, zodat u een actueel overzicht krijgt van de verwachte aankomstdatums. Op dit moment kunnen we geen update geven over tracking via onze klantenservice. Bedankt voor je geduld.

Je apparaat zoeken om aan de slag te gaan

  • Bezorging en retouren

    Bekijk leveringsinformatie, bezorgtijden, kosten en retouren.

    Zie leveringsinformatie

  • Registreer je product

    Krijg ondersteuning die speciaal op jou als eigenaar is afgestemd en meer wanneer je jouw apparaat registreert.

    Registreer je product

Veelgestelde vragen

1. Wanneer komt het product weer op voorraad?

Helaas ondervinden wij op enkele Dyson modellen en filters voorraad problemen. De Dyson website toont altijd de actuele voorraad.


Helaas kan onze klantenservice geen tijdsindicatie geven voor wanneer producten weer op voorraad komen. Wij willen u daarom adviseren om u in te schrijven op de website door bij het gewenste product op ¨houd mij op de hoogte¨ te klikken. Zodra het product weer op voorraad zal zijn, ontvangt u hier een e-mail over.

2. Ik heb mijn machine aangekocht bij een retailer en heb recht op een gratis geschenk, waar kan ik deze aanvragen?

Als u uw machine in de volgende winkels heeft gekocht: Mediamarkt Nederland,  Coolblue, en BCC kunt u uw gratis geschenk bij aankoop claimen op de volgende website: https://www.dysontoolkit.com/nl

Als u het product via onze website heeft besteld dan wordt het geschenk gratis opgestuurd naar uw thuis adres. Dit kan los van het product geleverd worden en kan 3-5 werkdagen duren

3. Hoe kan ik mijn machine registreren voor de garantie?

U kunt gemakkelijk uw machine zelf registreren op de volgende pagina:  

Activeer uw garantie.

  • Contact

  • WhatsApp

    Onze klantenservice staat elke dag voor jou klaar via WhatsApp. Druk hier om een WhatsApp gesprek te beginnen.

    De klantenservice is dagelijks geopend op onderstaande tijden:

    • Maandag tot vrijdag: 8:00 - 20:00
    • Weekend: 9:00 - 18:00
  • De Digitale Assistent van Dyson

    Je kunt de meest gestelde vragen over je machine en onze service stellen aan Dysons Digital Assistant. Open de Digitale Assistent door op het gele pictogram onder in de pagina te klikken.

  • Telefoon

    0800-0206203

    Onze helpdesk is bereikbaar op onderstaande tijden:

    • Maandag tot vrijdag: 8:00 - 20:00
    • Weekend: 9:00 - 18:00
  • Social media

    Ons YouTube-kanaal bevat instructievideo's en handleidingen voor onze producten.

Ondersteuning voor zakelijke klanten

Als je een zakelijke klant bent, gebruik je de informatie hieronder voor zakelijke ondersteuning.