Navigatie overslaan
Je voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).

Online toegankelijkheidsbeleid van Dyson

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2018

Dyson spant zich in om een website te bieden die toegankelijk is voor het breedst mogelijke publiek. We streven ernaar te voldoen aan de consequent hoge mate van gebruiksvriendelijkheid van onze website, waarbij we de gangbare toegankelijkheidsrichtsnoeren voor optimale praktijken volgen. Om ons werk te valideren, werken we samen met onafhankelijke providers die de toegankelijkheid testen.

We streven ernaar te voldoen aan niveau A van de richtlijnen inzake toegankelijkheid, versie 2.0, van het World Wide Web Consortium (W3C). Hierin wordt uitgelegd hoe webinhoud toegankelijker kan worden gemaakt voor personen met een handicap en hoe het web gebruiksvriendelijker voor iedereen kan worden gemaakt.

Heb je problemen met de toegang tot onze inhoud?

We zijn ons ervan bewust dat we nog steeds voor uitdagingen staan wanneer het gaat om het leveren van een volledig toegankelijke website, dus we werken actief aan het verbeteren van de volgende zaken:

1. Dyson spant zich in om toegankelijke pdf's van nieuwe documenten en nieuwe producten te verstrekken. Komt u ergens op de website een niet-toegankelijke pdf tegen, neem dan contact met ons op via 0800-0206203 of via help@dyson.nl voor een ander formaat en we verstrekken u die graag.

2. We zijn ons bewust van een toegankelijkheidsbeperking van onze videospeler. Dit heeft tot gevolg dat gebruikers die een schermlezer of alleen hun toetsenbord gebruiken, problemen ervaren bij het gebruik van de bedieningselementen. De video kan echter wel worden afgespeeld en stopgezet.De planning is dat we uiterlijk in het najaar van 2018 hier een oplossing voor hebben.

3. We zijn ons ervan bewust dat sommige video's geen ondertitels of geluid hebben. Als u problemen hebt met het bekijken van de video, kunt u contact opnemen met Dyson op 0800-0206203 of via help@dyson.nl.

4. Er zijn een paar gebieden van de site die het ID van bepaalde elementen dupliceren. Deze zijn getest en hebben als het goed is geen invloed op de werking van huidige browsers of schermlezers.

5. We maken over de hele site gebruik van zich herhalende animaties om de technologie die in onze producten wordt gebruikt, toe te lichten. Als deze je afleiden, kun je de animatie stopzetten door deze animatievergrendeling te activeren.

Als u problemen ervaart met de toegang tot onze website, aanvullende informatie wilt over Dysons toegankelijkheidsstandaards, of feedback wilt geven, neem dan contact met ons op via 0800-0206203 of via help@dyson.nl.

Gespecialiseerde ondersteuning, 6 dagen per week

Bel ons gratis op 0800-0206203

Helpdesk in Nederland open
maandag tot vrijdag 8.00 - 20.00 uur
zaterdag en zondag 9.00 - 18.00 uur

Direct from Dyson

Price match promise

Best price guaranteed

Be confident that you are getting the best price on Dysoncanada.ca. If within 30 days of purchase you should find the same model advertised by an authorized Canadian Dyson retailer at a lower price, we’ll refund you the difference. Just contact our Customer Service team at 1-877-397-6622 to get started. Here’s what you’ll need to know:

• Product must be the exact same model number as it appears on DysonCanada.ca and in stock

• Proof of advertised price by an authorized dealer is required (Copy of Flyer or Website URL)

• Authorized dealers are limited to Canadian Tire, Best Buy, Costco, Walmart, Hudson’s Bay, Sears, Home Outfitters, Bed Bath & Beyond, Leons, Home Depot, The Brick, The Shopping Channel, Rona, Home Hardware, Lowes, Visions, London Drugs, Saks Fifth Avenue, Holt Renfrew, Nordstrom, Shoppers Drug Mart and Sephora

• Product must be new and in original packaging. It cannot be reconditioned (refurbished), used, damaged, returned, open box, or demonstrator product

• Product price must not be lower due to an advertising error or misprint

Free shipping and returns

Free shipping and returns

What are my shipping options?

Standard shipping: Free

Shipping via Purolator or Canada Post is free of charge when ordering any new machine from the Dyson Store. We aim to deliver the machine(s) within 2-7 business days, subject to availability. Please note that there are a small number of postal codes, usually in remote rural areas, to which we may not be able to deliver within this timescale.

Expedited shipping: Due to the ongoing health emergency, expedited shipping has been temporarily suspended as timeframes can no longer be guaranteed by our carrier partners.

Accessories and Spare Parts: $5.99

Shipping for accessories and spare parts is $5.99. Due to the ongoing health emergency, deliveries may take longer than expected.

How long does shipping take?

Estimated delivery times for machines to major cities:

Cities

Standard Shipping (Free) 

Expedited Shipping

To Toronto

2-7 business days

Temporarily suspended 

To Ottawa

2+ weeks

Temporarily suspended

To Greater Montreal

2+ weeks

Temporarily suspended

To Quebec City

2-10 business days

Temporarily suspended

To Winnipeg

5-10 business days

Temporarily suspended

To Halifax

5-10 business days

Temporarily suspended

To Calgary

2-10 business days

Temporarily suspended

To Edmonton

3-10 business days

Temporarily suspended

To Saskatoon

3-10 business days

Temporarily suspended

To Vancouver

3-10 business days

Temporarily suspended

To St. John’s

3-10 business days

Temporarily suspended

Dyson Canada will make every effort to process orders within this timeframe, but issues outside of our control, such as weather, may cause delays. Dyson Canada will not be held liable for shipping delays in those cases. To process orders within this timeframe, we may need to contact you to validate your credentials.

When will my delivery arrive?

Delivery is Monday to Friday 9am – 6pm local time, not including statutory holidays. If a delivery cannot be completed (for example, if you’re not home), the carrier will leave a notification at your door indicating where you can pick up your order.

If ordering multiple products your order may be delivered in multiple shipments. This is to ensure that your order is delivered as soon as possible.

How do I track my order?

You will be sent a notice of shipment email with tracking information upon the shipment of your order.

Can I ship to a PO Box?

Shipping to PO boxes is not available due to package size restrictions.

Can I ship to a different address than my billing address?

Yes you can, however please note that different billing and shipping addresses may cause a slight delay in delivery time due to our order verification process.

What happens if I’m not home to receive my shipment?

Since a signature is always required, please try to make sure someone is home to sign for your package. The carrier will make one delivery attempt, and if nobody is available to sign for the package you'll have two options:

1)    Contact your selected carrier to arrange for a second delivery attempt.

or

2) Pick up the package from your local Purolator depot or Canada Post office. In order to determine at which location your package is being held, look up the package using the tracking number shared via email or contact the carrier. Be sure to bring one piece of mail with your name on it and a government-issued ID when you pick up your order.

What happens if my order was ‘returned to sender’?

If your order is not picked up from your either your local Purolator depot or Canada Post office within the time listed on your delivery notice it will be returned to sender. In the event that this happens, please contact Dyson Canada via email at service@dysoncanada.ca or by phone at 1-877-397-6622.

How do I return a product?

If you wish to return any product purchased from Dyson please contact us prior to returning via email at service@dysoncanada.ca or by phone at 1-877-397-6622.

Dyson will cover the cost for the return shipping of any new machines. We will email you a pre-paid return shipping label. Simply print and affix it to the outside of your return shipment, and contact Purolator to arrange for a pick-up or you can drop it off at your local depot.

If you have any queries regarding your order, please contact service@dysoncanada.ca or call us at 1-877-397-6622.

30-day money back guarantee

30-day money back guarantee

If you wish to return any product purchased from Dyson please contact us prior to returning via email at service@dysoncanada.ca or by phone at 1-877-397-6622.

Dyson will cover the cost for the return shipping of any new machines. We will email you a pre-paid return shipping label. Simply print and affix it to the outside of your return shipment, and contact Purolator to arrange for a pick-up or you can drop it off at your local depot.

If you have any queries regarding your order, please contact service@dysoncanada.ca or call us at 1-877-397-6622.

Widest selection

Widest selection

DysonCanada.ca offers the widest selection of Dyson machines in Canada, including the latest technologies and newest machines.

Some products are unique to DysonCanada.ca, so in buying direct you can feel confident in finding the right machine for you.