Navigatie overslaan
Je voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).

/content/dam/contentfragment/dyson/prospect-capture/nl/nl_nl/prospect-capture-x-cat-v2

Ondersteuning voor jouw Dyson Cyclone V10™ snoerloze steelstofzuiger

Veelgestelde vragen

Waarom gaat mijn Dyson V10 niet meer aan?

Als de Dyson V10 geen vermogen heeft of niet meer aangaat, kan dit verschillende redenen hebben:

  • De accu is leeg – Laad hem op in het oplaadstation of via het stopcontact.
  • Het filter moet mogelijk worden gereinigd – Was de filters eenmaal per maand om vuil te verwijderen. 
  • Het apparaat is geblokkeerd – Haal het apparaat uit elkaar en controleer op verstoppingen.
  • De accu moet worden vervangen – Bestel accu's op Dyson.nl.
  • De stofzuigerbehuizing is defect – Neem contact op met onze klantenondersteuning om een vervanging te regelen.
  • De oplader is defect – Bestel een reserve-oplader op Dyson.nl.

Klik hier voor verdere instructies over het voorkomen of oplossen van problemen met het apparaat.

Waarom valt mijn Dyson V10 uit of hapert tijdens het gebruik?

Als de Dyson V10 uitvalt, hapert of steeds weer uitschakelt, kan dit verschillende oorzaken hebben:

  • Het apparaat is geblokkeerd – Haal het apparaat uit elkaar en controleer op verstoppingen.
  • Het filter moet mogelijk worden gereinigd – Was de filters eenmaal per maand om vuil te verwijderen. 
  • De cycloon moet mogelijk worden gereinigd – Verwijder het stofreservoir en maak de cycloon schoon met een microvezeldoek. 

Klik hier voor verdere instructies over het voorkomen of oplossen van problemen met het apparaat.

Waarom loopt mijn Dyson V10 vast of blokkeert hij?

Als de Dyson V10 vastloopt of blokkeert, kan dit verschillende redenen hebben:

  • Het filter moet mogelijk worden gereinigd – Was de filters eenmaal per maand om vuil te verwijderen. 
  • Het stofreservoir moet mogelijk worden geleegd – Leeg het stofreservoir zodra de MAX-lijn wordt bereikt.
  • De accessoires moeten mogelijk worden gereinigd – Maak ze schoon met een microvezeldoek en verwijder blokkades.

Klik hier voor verdere instructies over het voorkomen of oplossen van problemen met het apparaat.

Waarom heeft mijn Dyson V10 weinig zuigkracht of maakt hij slecht schoon?

Als de Dyson V10 slecht presteert of zuigkracht verliest, kan dit verschillende redenen hebben:

  • Het filter moet mogelijk worden gereinigd – Was de filters eenmaal per maand om vuil te verwijderen. 
  • De zuigkrachtstand moet mogelijk worden gewijzigd – Gebruik de juiste zuigkrachtstand voor verschillende schoonmaaktaken.
  • De accessoires moeten mogelijk worden gereinigd – Maak ze schoon met een microvezeldoek en verwijder blokkades.
  • De cycloon moet mogelijk worden gereinigd – Verwijder het stofreservoir en maak de cycloon schoon met een microvezeldoek. 

Klik hier voor verdere instructies over het voorkomen of oplossen van problemen met het apparaat.

Hoe moet ik het filter van mijn Dyson V10 schoonmaken of vervangen?

Als de Dyson V10 slecht presteert of zuigkracht verliest, kan dit verschillende redenen hebben:

  • Het filter moet mogelijk worden gereinigd – Was de filters eenmaal per maand om vuil te verwijderen. 
  • De zuigkrachtstand moet mogelijk worden gewijzigd – Gebruik de juiste zuigkrachtstand voor verschillende schoonmaaktaken.
  • De accessoires moeten mogelijk worden gereinigd – Maak ze schoon met een microvezeldoek en verwijder blokkades.
  • De cycloon moet mogelijk worden gereinigd – Verwijder het stofreservoir en maak de cycloon schoon met een microvezeldoek. 

Klik hier voor verdere instructies over het voorkomen of oplossen van problemen met het apparaat.

Waarom heeft mijn Dyson V10 een korte gebruiksduur of korte accuduur?

Als de gebruiksduur van je Dyson V10 kort is, kan dit verschillende redenen hebben:

  • De zuigkrachtstand moet mogelijk worden gewijzigd – Gebruik de juiste zuigkrachtstand voor verschillende schoonmaaktaken.
  • Het filter moet mogelijk worden gereinigd – Was de filters eenmaal per maand om vuil te verwijderen. 
  • De cycloon moet mogelijk worden gereinigd – Verwijder het stofreservoir en maak de cycloon schoon met een microvezeldoek. 
  • De accu moet worden vervangen – Bestel accu's op Dyson.nl.

Klik hier voor verdere instructies over het voorkomen of oplossen van problemen met het apparaat.

Wat betekenen de lampjes op mijn apparaat?

Je Dyson V10 is voorzien van lampjes om je op de hoogte te houden van processen en behoeften. Dit zijn:

Branden tijdens opladen

  • Eén knipperend blauw lampje – Wordt opgeladen, accu bijna leeg
  • Eén constant brandend blauw lampje en één knipperend blauw lampje – Wordt opgeladen, accu halfvol
  • Twee constant brandende blauwe lampjes en één knipperend blauw lampje – Wordt opgeladen, accu bijna vol
  • Geen lampjes - Volledig opgeladen Branden tijdens gebruik 
  • Drie constant brandende blauwe lampjes – Accu bijna vol
  • Twee constant brandende blauwe lampjes – Accu halfvol
  • Eén constant brandend blauw lampje – Accu bijna leeg
  • Eén knipperend blauw lampje – Accu leeg, moet worden opgeladen
  • Eén knipperend rood lampje – Fout accu
  • Eén constant rood brandend lampje - Fout in stofzuigerbehuizing
  • Eén knipperend rood lampje en één knipperend blauw lampje – Fout tijdens opladen Andere lampjes
  • Blokkade-lampje – Er is een blokkade gedetecteerd 
  • Constant brandend filterlampje - Filter moet worden gewassen
  • Knipperend filterlampje – Filter is niet goed geplaatst

Klik hier voor verdere instructies over het voorkomen of oplossen van problemen met het apparaat.