Navigatie overslaan
Je voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).

/content/dam/contentfragment/dyson/prospect-capture/nl/nl_nl/prospect-capture-x-cat-v2

Ondersteuning voor jouw Dyson V11™ snoerloze steelstofzuiger

Veelgestelde vragen

Waarom gaat mijn Dyson V11 niet aan of heeft hij geen vermogen?

Als de Dyson V11 geen vermogen heeft of niet meer aangaat, kan dit verschillende redenen hebben:

  • De accu is leeg – Laad hem op in het oplaadstation of via het stopcontact.
  • De accu moet worden vervangen – Bestel accu's op Dyson.nl.
  • De stofzuigerbehuizing is defect . Neem contact op met onze klantenondersteuning voor een vervanging.
  • De oplader is defect – Bestel een reserve-oplader op Dyson.nl.

Klik hiervoor verdere instructies over het voorkomen of oplossen van problemen met het apparaat.

Waarom gaat mijn Dyson V11 steeds uit of valt hij uit tijdens het gebruik?

Als de Dyson V11 uitvalt, hapert of steeds weer uitschakelt, kan dit verschillende oorzaken hebben:

  • Het apparaat is geblokkeerd – Haal het apparaat uit elkaar en controleer op verstoppingen.
  • Het filter moet mogelijk worden gereinigd – Was de filters eenmaal per maand om vuil te verwijderen. 
  • De cycloon moet mogelijk worden gereinigd – Verwijder het stofreservoir en maak de cycloon schoon met een microvezeldoek. 

Klik hiervoor verdere instructies over het voorkomen of oplossen van problemen met het apparaat.

Waarom laadt mijn Dyson V11 niet op of loopt hij snel leeg?

Als de Dyson V11 niet oplaadt of de accu snel leegraakt, kan dit verschillende oorzaken hebben:

  • De zuigkrachtstand moet mogelijk worden gewijzigd – Gebruik de juiste zuigkrachtstand voor verschillende schoonmaaktaken.
  • Het filter moet mogelijk worden gereinigd – Was de filters eenmaal per maand om vuil te verwijderen. 
  • De cycloon moet mogelijk worden gereinigd – Verwijder het stofreservoir en maak de cycloon schoon met een microvezeldoek. 
  • De accu moet worden vervangen – Bestel accu's op Dyson.nl. 

Klik hiervoor verdere instructies over het voorkomen of oplossen van problemen met het apparaat.

Waarom werkt mijn Dyson V11 niet goed of heeft hij een lage zuigkracht?

Als de Dyson V11 slecht presteert of zuigkracht verliest, kan dit verschillende redenen hebben:

  • Het filter moet mogelijk worden gereinigd – Was de filters eenmaal per maand om vuil te verwijderen.
  • De zuigkrachtstand moet mogelijk worden gewijzigd – Gebruik de juiste zuigkrachtstand voor verschillende schoonmaaktaken.
  • De accessoires moeten mogelijk worden gereinigd – Maak ze schoon met een microvezeldoek en verwijder blokkades.
  • De cycloon moet mogelijk worden gereinigd – Verwijder het stofreservoir en maak de cycloon schoon met een microvezeldoek. 

Klik hiervoor verdere instructies over het voorkomen of oplossen van problemen met het apparaat.

Waarom loopt mijn Dyson V11 vast of blokkeert hij?

Als de Dyson V11 vastloopt of blokkeert, kan dit verschillende redenen hebben:

  • Het filter moet mogelijk worden gereinigd – Was de filters eenmaal per maand om vuil te verwijderen.
  • Het stofreservoir moet mogelijk worden geleegd – Leeg het stofreservoir zodra de MAX-lijn wordt bereikt.
  • De accessoires moeten mogelijk worden gereinigd – Maak ze schoon met een microvezeldoek en verwijder blokkades.

Klik hiervoor verdere instructies over het voorkomen of oplossen van problemen met het apparaat.

Waarom werkt de trigger van mijn Dyson V11 niet?

Als de trigger van de Dyson V11 niet werkt, kan dit verschillende redenen hebben:

  • De accu is niet goed geplaatst – Ondersteun de accu met je hand. Druk op de rode knop voor het ontgrendelen van de accu en trek de accu uit de handgreep. Schuif de accu op de handgreep tot hij vastklikt.
  • De trigger is kapot – Spreek een reparatie af voor de trigger.

Klik hiervoor verdere instructies over het voorkomen of oplossen van problemen met het apparaat.

Hoe moet ik het filter van mijn Dyson V11 schoonmaken of vervangen?

Als er sprake is van een blokkade of als de prestaties van je Dyson V11 afnemen, kan het zijn dat het filter moet worden gereinigd. Ga als volgt te werk:

 

  • Verwijder het filter door het linksom te draaien. Trek het voorzichtig uit het apparaat.
  • Tik voorzichtig op de filterunit om stof en vuilresten voor het wassen te verwijderen.
  • Maak het filter alleen schoon met koud water. WAARSCHUWING: Gebruik geen schoonmaakmiddel en plaats het filter niet in de wasmachine of vaatwasser.
  • Was eerst het geplooide papierelement van de filterunit onder koud stromend water met het schuimelement naar beneden gericht, zodat koud water over het geplooide papier loopt. Herhaal dit totdat het water schoon is.
  • Was vervolgens het schuimelement van de filterunit onder koud stromend water met het schuimelement naar beneden gericht, zodat vuil water het geplooide papierelement niet kan vervuilen. Laat koud water over de binnen- en buitenkant van het schuimelement lopen en knijp zachtjes in het schuim om het vuil te verwijderen. Herhaal dit totdat het water schoon is.
  • Was de buitenkant van de filterunit. Vul de unit met koud water, plaats je handen over het open uiteinde en schud voorzichtig. Herhaal het wassen van de elementen en de buitenkant van het filter totdat het water schoon is.
  • Schud het filter voorzichtig om overtollig water te verwijderen en laat uitlekken met het schuimelement omhoog gericht.
  • • Laat het filter ten minste 24 uur drogen in een goed verluchte omgeving. Zorg ervoor dat het filter volledig droog is voordat je het opnieuw in het apparaat plaatst.
  • Plaats het filter terug in het apparaat. Draai dan het filter rechtsom totdat het op zijn plaats klikt.
  • Het filter moet wellicht vaker worden gewassen als je veel fijn stof opzuigt of als het apparaat vooral in de Ecostand of Auto/Medium-stand wordt gebruikt.

Klik hiervoor verdere instructies over het voorkomen of oplossen van problemen met het apparaat.

Wat betekenen de waarschuwingen op mijn apparaat?

De Dyson V11 kan verschillende waarschuwingen weergeven om je te laten weten wanneer er iets moet gebeuren. Dit zijn:

  • Accuwaarschuwing – Het apparaat moet worden opgeladen.
  • Blokkeringswaarschuwing – Het apparaat heeft een blokkade gedetecteerd. 
  • Waarschuwing filteropzetstuk – Het filter is niet goed geplaatst.
  • Waarschuwing wassen filter – Het filter moet worden schoongemaakt.

Klik hiervoor verdere instructies over het voorkomen of oplossen van problemen met het apparaat.